#widget werkt niet zoals verwacht

Op deze pagina gebruik ik een sjabloon met daarin een sectie waar ik de kleur van de cel laat bepalen door een waarde. Hiervoor heb ik widgets als extensie geïnstalleerd zoals beschreven in dit artikel. Echter krijg ik een foutmelding

Fatal error: Call to undefined method Smarty::addPluginsDir() in /home/harry-arends.nl/public_html/mat54/extensions/Widgets/WidgetRenderer.php on line 30

kan deze fout niet thuisbrengen. De widgets & smarty map hebben beide (777) permissies. Dit is de code in het sjabloon:

{{#widget:if|a={{{status|Unknown}}}|b=Unknown|then=.devBox{background-color:#CCCCCC;}}}
{{#widget:if|a={{{status|Unknown}}}|b=Abandoned|then=.devBox{background-color:#000000;}}}
{{#widget:if|a={{{status|Unknown}}}|b=Obsolete|then=.devBox{background-color:#CCCCCC;}}}
{{#widget:if|a={{{status|Unknown}}}|b=Concept|then=.devBox{background-color:#FF9933;}}}
{{#widget:if|a={{{status|Unknown}}}|b=Experimental|then=.devBox{background-color:#00B;}}}
{{#widget:if|a={{{status|Unknown}}}|b=Working|then=.devBox{background-color:#009200;}}}
{{#widget:if|a={{{status|Unknown}}}|b=Prototype|then=.devBox{background-color:#2B60DE;}}}
Getagd:

Reacties

• 4 Reacties sorted by Votes Date Added
  • Dat is moeilijk te bepalen met op basis van deze gegevens. Het zou kunnen dat er iets niet goed is gegaan bij de installatie van de extensie Widgets. Staat de Smarty library op de juiste plek zoals beschreven in het genoemde artikel?

• Alles van widgets verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik dezelfde foutmelding als ik de pagina wil bewerken.

• Zoeken levert weinig op... wellicht dat dit antwoord je verder helpt...

Dit antwoordt geeft wel een indicatie dat er iets niet goed gaat met de installatie van de extensie Widgets. Zijn MediaWiki versie en Extensie versie compatible?

• Is wel hetzelfde probleem, maar aangezien ik toegang heb tot de fysieke machine werkt de GIT optie niet voor mij.

Deze discussie is gesloten.